loading
نشست خبری مدیرعامل شرکت لوله پی گستر، مهندس عبادی‎

نشست خبری مدیرعامل شرکت لوله پی گستر، مهندس عبادی‎

۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

مدیرعامل شرکت لوله پی گستر  گفت: بعد از ۲۲ سال از زمان آغاز ساخت استادیوم پنج هزار نفری مراغه، با فهم بر مشکلات مالی آن، پیمان پروژه را قبول کردیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله پی گستر، مهندس نعمت اله عبادی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان مراغه، اظهار کرد: بعد از ۲۲ سال از آغاز ساخت استادیوم ۵۰۰۰ نفری مراغه ، با فهم بر مشکلات مالی آن، پیمان پروژه را به خاطر جوانان این شهر قبول کردیم.

وی افزود: در سال ۹۲ پیمان پروژه استادیوم مراغه به شرکت ما واگذار شد. با توجه به عدم واریز به موقع پیش پرداخت پروژه و عدم پرداخت صورت وضعیت های آن به مدت ۱۵ ماه، که بالغ بر ۷ میلیارد تومان می باشد، شرکت همچنان ساخت این پروژه را ادامه داده و به پیشرفت ۹۳ درصدی رساند.

عبادی در خصوص اتمام استادیوم پنج هزار نفری مراغه گفت: با توجه به پیشرفت ۹۳ درصدی آن ، تنها تاسیسات محوطه باقی مانده است که اگر صورت وضعیت های شرکت و بقیه پول قرارداد که مجموعا ۱۲ میلیارد تومان می باشد تزریق گردد تا دو ماه دیگر پروژه به پایان می رسد.

مدیرعامل شرکت لوله پی گستر اضافه کرد: تا به حال مبالغی که از طرف برخی مسئولین عنوان شده بود که برای پروژه گرفته اند صحت نداشته و تا این مرحله ی پیشرفت پروژه شرکت از منابع مالی خود هزینه کرده است فلذا انتظار میرود  فرمانداری و دیگر مسئولین مربوطه شهرستان، با پیگیری های پیاپی،  زمینه ی اتمام پروژه را فراهم نموده و از نزدیک پیگیر نامه ای که نماینده ی وقت آقای دواتگری برای دریافت ۵ میلیارد تومان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه نوشته بودند باشند تا مقداری از مبلغ مورد نیاز برای ادامه ی پروژه تامین گردد.

مهندس عبادی در جواب خبرنگاری  در خصوص مهم ترین پروژه های شرکت لوله پی گستر در حال حاضر عنوان کرد: از مهم ترین پروژه های در حال اجرای این شرکت میتوان به پروژه «اجرای سیستم لوله کشی، کنترل آتش نشانی مخازن نفت خام آزادگان در بهرگان»، «اجرای پروژه مخزن یک میلیون بشکه ای شماره ۲ جزیره سیری»، «پروژه  احداث مجتمع تجاری، رفاهی واقامتی ارس»، «احداث کابل فیبر نوری مجاور خطوط لوله گازدار حدفاصل صفاشهر/یزد» اشاره کرد که بیشتر کارکنان این پروژه ها که بیش از ۴۰۰ نفر می باشند اهل مراغه هستند.

عبادی در پاسخ سوال خبرنگار دیگری مبنی بر علت استقرار دفتر مرکزی شرکت لوله پی گستر در مراغه گفت: شرکت لوله پی گستر که از سال ۷۰ ثبت و شروع به کار نموده است و تا به حال که بیش از ۵۵ طرح ملی انجام داده است، در این سالها با وجود اینکه دفتری هم در تهران داریم، اما به خاطر عرقی که به شهرمان مراغه داشته ایم، سعی کرده ایم دفتر مرکزی را در اینجا نگه داریم. لازم به ذکر است که شرکت لوله پی گستر تقریبا اندازه ی همه ی بازاریان مراغه مالیات به اداره دارایی این شهرستان پرداخت میکند.

مهندس عبادی، حوزه ی گردشگری و توریستی را بهترین پتانسیل شهرستان مراغه برای سرمایه گذاری عنوان کرده و افزود که توجه به این مقوله بیشتر از صنعت برای شهرستان مفید بوده  و اشتغال زایی بالایی را برای جوانان فراهم میکند.

مهندس نعمت اله عبادی در سال ۹۴ مدیرنمونه کشوری معرفی شدند.

426240197_48015

برچسب ها